Marenland huurders vragenlijst

Gevels die losraken, kleinere huizen bij nieuwbouw, huizen die aan 2 gezinnen worden beloofd,  ziekmakende huizen, slecht onderhoud, slechte communicatie. De lijst problemen voor huurders Marenland is ellenlang. Nu Marenland zichzelf wil opheffen ontstaat er alleen nog meer onzekerheid. Wij moeten er samen voor zorgen dat huurders niet worden vergeten.

Als we samen de problemen helder maken en samen oplossingen eisen staan we sterker dan alleen. Daarom zijn we met een actiegroep van Marenland huurders een zwartboek gestart. Doe mee, en laten we er samen voor zorgen dat onze problemen opgelost worden.

Wij gaan met de grootste zorgvuldigheid met uw gegevens om. U kunt met naam of anoniem bijdragen. Voordat wij uw bijdrage opnemen in het zwartboek, nemen wij contact met u op en laten wij u de tekst controleren.

Mijn verhaal

Wat zijn uw ervaringen met de schadeafhandeling, versterking en compensatieregelingen van Woongroep Marenland en welke impact heeft dit op uw leven?
Heeft u te maken met achterstallig onderhoud vanwege de versterking en wat voor impact heeft dat op uw leven?
Compensatieregelingen zoals verhuisvergoeding, vergoeding aangebrachte voorzieningen, immateriële schade
Wat moet er nu gebeuren voor Groningen om hun een toekomst te geven? Welke eisen zou u hiervoor willen stellen aan het kabinet? (Alle suggesties welkom, ze mogen zowel specifiek op bewoners, wijken/dorpen en het gebied als geheel gericht zijn)
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.