Kandidaten steunen Groningse campagne

23 augustus 2012

Kandidaten steunen Groningse campagne

Een groot aantal kandidaat- Kamerleden van de SP komt de komende weken naar Groningen. Zij ondersteunen de campagne van de Groningse afdelingen. De SP is tot 12 september aanwezig in alle gemeenten.

Groningen is voor de SP een belangrijke provincie. ‘’Er is een kans dat we de grootste partij worden in de roodste provincie van het land’’, stelt campagneleider Pim Siegers. ‘’We hebben de afgelopen jaren steeds meer steun gekregen op veel nieuwe plekken. Nog nooit waren zoveel Groninger SP’ers actief. Dat zijn ze binnen en buiten verkiezingstijd. Op 12 september hopen we de steun die we krijgen van steeds meer mensen om te zetten in een mooie verkiezingsuitslag’’, zegt Siegers.

(Kandidaat-)Kamerleden op campagne in Groningen

Zaterdag 25 augustus: Sharon Gesthuizen op campagne in de Gemeente Stadskanaal.
Woensdag 29 augustus: Pim Siegers neemt deel aan het verkiezingsdebat van Abvakabo.
Vrijdag 31 augustus: Manja Smits op campagne in Haren.
Vrijdag 31 augustus: Openbare avond SP Appingedam met o.a. Pim Siegers
Maandag 3 september: Manja Smits neemt deel aan verkiezingsdebat SIB Groningen
Dinsdag 4 septmber: Ike Teuling neemt deel aan het debat van de RUG over de toekomst van ruimtelijk Nederland.
Dinsdag 4 september: Eelco Eikenaar neemt deel aan de debatavond van Business Club Delfzijl.
Woensdag 5 september: Emile Roemer is op bezoek in Groningen. Hij neemt o.a. deel aan het lijsttrekkersdebat van de drie Noordelijke provincies.
Donderdag 6 september: Eelco Eikenaar neemt deel aan het verkiezingsdebat van Politiek Overleg Haren.
Zaterdag 8 september: Pim Siegers staat 's ochtends met de afdeling Pekela op de OPA-markt om in gesprek te gaan met bezoekers in de middag is hij bij de FNV manifestatie in Groningen.