SP op NS-stations in Groningen

2 september 2012

SP op NS-stations in Groningen

Op maandagochtend 3 september delen de SP-afdelingen in Groningen folders, sponsjes en lollies uit bij veel NS-stations. Meer dan 80 SP-afdelingen in het hele land staan maandag om 7.00 uur SP’ers bij treinstations. In Groningen is de partij o.a. aanwezg op de stations in Groningen, Delfzijl, Zuidbroek, Winschoten, Veendam, Martenshoek en Hoogezand.

SiegersTijdens deze verkiezingscampagne zijn nog meer SP-leden actief dan normaal het geval is. Het enthousiasme onder de leden is opvallend. Kandidaat- Kamerlid Pim Siegers zegt daarover: 'Vanuit rechtse hoek en de multinationals wordt veel onzin over ons verkondigd. Dat is niet erg want dat bewijst dat we ertoe doen. En het betekent dat er op 12 september echt iets te kiezen valt:'Gaan we door op het doodlopende pad van de liberalen of slaan we linksaf en komen we met de SP op een sociale manier uit de crisis.'

Naast het gebruikelijke verkiezingsmateriaal – folders en schuursponsjes deelt de SP ook lollies uit. 'Tijdens verkiezingscampagnes wordt er veel uit de duim gezogen. Dan is zuigen op een lollie beter. Het is ook goed tegen al het zuur van onze tegenstanders’,zegt Siegers.