Eikenaar naar de kanaalstreek

2 maart 2019

Eikenaar naar de kanaalstreek

Foto: sp groningen / sp provincie

Onze lijsttrekker komt deze week twee keer naar de kanaalstreek. Vanmiddag neemt Eelco Eikenaar deel aan de Super Zaterdag van de SP in en rondom het centrum van Stadskanaal. SP’ers roepen dan zoveel mogelijk mensen op om donderdag 7 maart aanwezig te zijn bij een grote verkiezingsrally in de A-Horst in Musselkanaal.

Eikenaar: ‘Wij gaan deze campagne door met wat we buiten verkiezingstijd ook doen: mensen organiseren voor een toekomst zonder machtsmisbruikers en politieke praatjesmakers. Wat Rutte en zijn vrienden werkelijk angst inboezemt zijn de duizenden Groninger gezinnen en gemeenschappen die samen opstaan. Ik zie er naar uit om zaterdag en donderdag zoveel mogelijk mensen te spreken over hun ideeën voor ons Groningen.’

Tijdens het speciale SP-café spreekt Eikenaar een rede uit over de SP-plannen voor Musselkanaal, Stadskanaal, Groningen en het land. Hij zal het ook hebben over het Refaja-ziekenhuis, het centrum van Musselkanaal en de strijd tegen gaswinning.  Hij krijgt op de avond steun van lokale prominenten, muzikanten en activisten. Toegang is gratis en iedereen is welkom. De rally begint om 19.30 uur.