Maandag 30 maart: ledenvergadering; het draait om de buurten

24 maart 2009

Maandag 30 maart: ledenvergadering; het draait om de buurten

De SP in de provincie Groningen houdt op dinsdag 30 maart een algemene ledenvergadering voor alle afdelingen in de Provincie waarvoor u van harte uitgenodigd bent. Onderwerp: Het draait om de buurten.

‘Als het goed gaat met de buurten, dan gaat het meestal óók goed met de mensen die er wonen. En andersom.’ Die stelling is het uitgangspunt van het SP-rapport ‘De buurt, de schaal van de toekomst’. Buurten verdienen veel meer waardering van politici en bestuurders. In het rapport leggen we uit waarom we dat vinden, en doen we concrete voorstellen om die waardering te krijgen. Op de ledenvergadering van 30 maart én op de regioconferentie van zaterdag 4 april willen we onze visie met u bespreken en overleggen hoe we de aandacht voor de buurt kunnen versterken.

Alle leden zijn welkom op de ledenvergadering. Voor de regioconferentie, die in de stad Groningen gehouden wordt, zijn alleen de afgevaardigden van de afdeling welkom die op de ledenvergadering gekozen worden. Kom dus naar de ledenvergadering als u ook op de conferentie wilt komen.

De vergadering wordt gehouden in Hotel Parktzicht, Museumplein 3 en begint om 20.00 uur. Het rapport ‘De buurt, de schaal van de toekomst’ is te vinden op www.spnet.nl, de site voor SP-leden. Wilt u meer weten over de ledenvergadering of de regioconferentie bel dan met regiovertegenwoordiger Lian Veenstra: 06-1485 5558

Ledenvergadering: maandag 30 maart van 20.00 uur tot 22.30 uur, Hotel Parktzicht, Museumplein 3, 9641 AD te Veendam.

Routebeschrijving:

Grotere kaart weergeven

Regioconferentie: zaterdag 4 april, De Nieuwe Academie, Radesingel 50, 11.00 uur. De regioconferentie is voor de gekozen afgevaardigden van de SP-afdelingen in Groningen, Friesland en Drenthe.

Routebeschrijving:

Grotere kaart weergeven