SP gaat leden werven

19 april 2012

SP gaat leden werven

De SP in de provincie Groningen start zondag een grote ledenwerfcampagne. De komende twee maanden gaan SP’ers langs deuren en markten om mensen te vragen zich aan te sluiten bij de partij. De campagne wordt aanstaande zondag afgetrapt in Smeerling, waar de SP een ontmoetingsdag organiseert.

‘’Juist nu er een gure rechtse wind over ons land waait, is het volgens ons tijd om een keuze te maken. Mokkend aan de kant blijven staan is voor veel mensen gelukkig geen optie, aansluiten bij de SP is dat wel’, stelt SP- regiovertegenwoordiger Pim Siegers. Bekende Groningers en mensen die voorop lopen in de strijd vormen het gezicht van de campagne. ‘’We hebben een Groningse krant gemaakt en we komen langs met speciale gelukskoekjes’, zegt Siegers. De toer doet zoveel mogelijk plaatsen in de provincie aan.

De SP groeit het afgelopen jaar sterk in onze provincie. In veel gemeenten ontstaan nieuwe afdelingen en werkgroepen van de partij. Siegers: ‘’Met meer mensen die zich in willen zetten voor een beter, socialer Groningen en Nederland, kunnen wij een krachtige vuist maken tegen Haagse en Provinciale vernielzucht’’.

SP ontmoetingsdag
Zondag 22 april van 13.30 tot 17.00 uur