6 september: Emile Roemer in Zuidhorn

22 augustus 2014

6 september: Emile Roemer in Zuidhorn

SP-leider Emile Roemer komt op zaterdag 6 september naar de gemeente Zuidhorn. Hij bezoekt verschillende plekken in de gemeente om inwoners te ontmoeten en in het zonnetje te zetten met een prijs. Deze Opstekers zijn voor mensen die zich op een bijzondere manier hebben ingezet voor de leefbaarheid in hun buurt of wijk.

Roemer is deze dag te gast in Pieterzijl, Aduard en Oldehove.Naast  het uitreiken van de Opstekers zal Roemer samen met lokale partijgenoten manifestaties houden in de drie dorpen.  Daarbij kunnen inwoners in gesprek gaan met de partijleider en zijn er activiteiten voor kinderen en ook muziek en ijs. Cartoonist Kees Willemen uit Onderdendam zal deze dag voor iedereen op een bijzondere wijze vastleggen. De Opstekers zijn gemaakt door kunstenaar Frans Hage  uit Zuidhorn.

‘We zijn in Zuidhorn met een leuke club SP’ers aan de slag. Het bezoek van Emile Roemer is voor ons een fantastische manier om ons als SP aan Zuidhorn te laten zien. We hopen veel mensen te ontmoeten en kennis te laten maken met onze partij en haar mensen’, zegt Koos Slagter van de SP-werkgroep.

Het programma op 6 september is als volgt:

• Pieterzijl, Dorpshuis, Schoolstraat 4, 10:00 - 11:45.
  • Aduard, Kloostermuseum, Hofstraat 45, 12:15 - 14:00.
  • Oldehove, Thonk, Schoolstraat 19a, 14:15 - 16:00.