SP Komt naar Appingedam en Kantens met Buitenparlementaire Enquête Groningen

20 april 2022

SP Komt naar Appingedam en Kantens met Buitenparlementaire Enquête Groningen

Foto: SP

De SP is deze maand gestart met een Buitenparlementaire Enquête Groningen. De partij wil van gedupeerden horen wat hun ervaringen maar ook oplossingen en eisen zijn voor de ellende aangericht in Groningen. Om zoveel mogelijk mensen te spreken gaat de partij op dorpentour. Deze week zijn Appingedam en Kantens aan de beurt.Tweede Kamerlid Sandra Beckerman: “Het leed dat Groningers wordt aangedaan is gigantisch ontwrichtend. Ondanks alle beloftes komt er voor tienduizenden geen einde aan. De Haagse minachting en vernielzucht moeten worden gestopt. Daar blijven wij voor strijden en we hopen dat veel gedupeerden mee willen praten en doen.”De dorpentour doet deze week de volgende plaatsen aan:22 april tussen 17.00-20.30 Appingedam (Bij de Albert Heijn, Overdiep 1)23 april tussen 10.30-14.00 Kantens (Bij het buurthuis, Kerkstraat 7)De komende weken volgen andere plaatsen.Groningers die mee willen doen kunnen zich aanmelden via www.enqueteGroningen.nl