Meldpunt busproblemen
Meldpunt busproblemen

Is de bus niet komen opdagen? Of stond je veel te lang te wachten terwijl je ergens moest zijn? Laat het ons weten via onderstaand meldformulier.
Waarom melden?
Onze fractie begrijpt hoe frustrerend het is als de bus niet rijdt of ernstig vertraagd is. Jouw melding helpt ons om problemen met de dienstregeling te signaleren en door te geven aan de gedeputeerde.
Wat we van je nodig hebben:
- Datum van de rit
- Tijdstip waarop je de bus verwachtte
- Lijnnummer van de bus
- Vertrekhalte waar je stond te wachten
- Wat is er gebeurd? (bus reed niet / bus kwam veel te laat)
- Eventuele extra informatie (bijvoorbeeld: stond er iets op het bord, was er een omleiding?)
- Naam en e-mailadres – zodat we contact met je kunnen opnemen als we meer informatie nodig hebben
Wat gebeurt er met je melding?
We verzamelen alle meldingen en geven deze door aan de gedeputeerde. Zo kunnen wij maatregelen nemen om de dienstverlening te verbeteren in onze provincie. Jouw melding helpt om het openbaar vervoer betrouwbaarder te maken.
Let op: Dit meldpunt is niet bedoeld voor klachten over de chauffeur of betaling – alleen voor het uitblijven of extreme vertraging van de bus.
Agnes was op woensdag 30 april aanwezig bij Radio eemsdelta en sprak over de problemen met het OV. Luister het hieronder terug!
Reactie toevoegen