SP trapt campagne af in Sappemeer

28 december 2010

SP trapt campagne af in Sappemeer

De SP begint haar campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen op 9 januari in Sappemeer. In muziekcafé ‘De Tibbe’ organiseert de partij een dag met politiek en muziek. Alle SP-leden en sympathisanten zijn daarvoor uitgenodigd.

Op deze zondag worden de kandidaat- Statenleden en het verkiezingsprogramma van de SP gepresenteerd. Daarna zijn er toespraken van o.a. Tweede Kamerlid Renske Leijten en SP- lijsttrekker Lian Veenstra.

Veenstra zal op 9 januari aangeven waar volgens de SP deze verkiezingen over gaan. ‘Op 2 maart kan Groningen in één klap twee vliegen slaan. We kunnen er voor zorgen dat in Groningen de menselijke maat de norm wordt. En tegelijkertijd de Eerste Kamer links maken en zodoende de afbraakplannen van VVD, CDA en PVV blokkeren. Dat kan alleen maar door een stem op de SP’, aldus Veenstra.

Muziek komt van de Groningse muzikanten Marlene Bakker en David Peek, die in hun ‘ode aan Ede’ liedjes spelen van Ede Staal.

Muziekcafe "De Tibbe"
Kees de Haanstraat 73